Sayfalar

5 Aralık 2013 Perşembe

VE KAFES YAPIMI BAŞLAR...

Hikayenin devamı daha da eğlenceli aslında. Artık Petshop'tan aldığım bir kuşum ve üreticiden edindiğim 2 Jumbo kuşum vardı ancak küçücük kafes içinde kanatlarını açmaya yerleri yoktu! Bende kendi kendime kafes yapabileceğimi düşünerek önce İnternet üzerinden kafes yapım tekniklerini inceledim. Sonrasında Kendi ölçülerimi belirleyerek, kuşlarımın içerisinde rahatça uçabileceği, hareketlerinin kısıtlanmayacağı bir kafes yapmak için işe koyuldum. Bu arada ölçülerimide 100*65*50 olarak belirledim. Malzemeleri özenle seçtim ve montajı yapmaya başladım. Montaja başlayıncaya kadar 4 tane direk dikip çatıyı yaptıktan sonra telleri çekip işi bitiririm gibi işin ne kadar kolay olacağı konusunda kendimi kandırdığımı farkettim. Kendime 2 gün vermiştim 2 gün sonra kafes hazır olacaktı ama hiç de öyle olmadığını farkettim. Tabi ayrıca çalışıyor olmam da buna etkendi ama sonuçta 10 gün sonunda kafesi bitirmiş oldum. Esasında istediğim sonucu %100 almasamda en azından rahat olabilecekleri bir kafesim oldu. Bu arada salma kafes deyimini öğrenmiş oldum :)
Aşağıda kafes malzemeleri ve bitmiş halini görmeniz mümkün.






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder